Oktober-December

Kör på sista delen av mitt år tillslut.

OKTOBER.




I oktober blev det höst och jag fotade tokigt mycket!

Jag gick runt på fina Söder.

Fotade spindelnät.

Jag hade en tokdag med Emmi.

Jag fann appen Gingerbooth och var rosenrasande över att jag inte var någon ginger.

Jag och Carro tittade på filmer som vi tyckte om förut. Som Rosa the Movie och melodifestivalen 2003.

Jag färgade håret ännu en gång (eller tona för att vara exakt)

Jag och Emmi gjorde en till gräddbomb och hallonen hamnade visst på mitt köksbord.

Läxorna dödade mig nästan.

Jag sa hejdå till Sverige men Hej till London.


Jag hängde lite med girafferna på London Zoo.

Jag gick runt i det fina vädret och parkerna.

Jag blev djupt förälskad i Camden.

Jag fann detta i en butik och hoppade av lycka. Råkade också köpa skivan trots att jag hade två styckna sen innan.


Vi besökte Tate Modern där de var tråkigt.

Jag köpte mitt andra par dr.Martens och den var ca 400:- billigare än i Sverige (de ni!!!)

Vi besökte även Soho där det fanns färgglada butiker.

NOVEMBER.


Vi besökte Brick Lane och det svenska kafét Fika. Jag blev jag glad när jag kände igen mig efter Erik Hassle klipp.

Sista dagen åkte vi också till Camden igen och vi gick där länge, länge. Ville inte lämna stället men var tvungen. Och nu i efterhand saknar jag det som attans, vill tillbaka.

Jag skulle sett Rihanna men konserten blev tyvärr inställd. APA.


Jag gick på bio med Ljungis samt gick på en liten promenix.



Carro hade maskerad två månader efter hennes 14-årsdag.

Jag blev förälskad (nästan iallafall) i bandet The Strokes.

Jag sminkade/fotade Ida litegran.

Jag satt med Instagram och diskuterade Erik Hassle och Owl City med en tjej från USA. Väldigt intressant faktiskt.

Jag fick reda på att Titanic skulle komma på Bio i april och blev helt överlycklig!

Jag gav mig in på twitter. Följ alltså @ffillann.

Jag fotade lite.

DECEMBER.



Jag fyllde 14 år tillslut.

Läxorna tog död på mig helt och hållet. Hade ingen fritid i tre veckor. Läxorna var mitt liv.


Jag var på julmarknad med min mor i en hel dag.

Vi fick projectvecka i skolan och de var slut med läxor denna termin, jag hade fritid med mina fina vänner igen och lyckan var stor.

Jag fotade och gick på julmarknad i Gamla stan med Astrid och Emmi.


Jag såg ut såhär.

Erik Hassle var med på Musikhjälpen och budade ut sin Jacka på tradra som jag var fem sekunder ifrån att få.


Snön föll, och försvann efter ett par dagar.




Det blev julavslutning i skolan och jag fick mitt första betyg.

Jag fotade Astrid till hennes blogg.

Rummet hos min mor blev klart.



Det blev jul.

Stormen Dagmar var dum och gav ingen ström hos mamma i 24 timmar. Som tur va kunde vi vara hos mormor på annandagen.

Jag besökte frisören och kom hem med pannlugg och rötthår.


Vi firade nyår.

Och där tog mitt år slut. Året 2011. Det måste ha tillhört en av dem bästa åren i mitt liv hitills. Sure det har hänt mindre roliga saker men dem bra har vägt upp det och gjort allt så bra.

Datum att minnas för året blir 16/2, 22/2, 18/3, 23/3 25/3, 7/5, 11/5, 6/6, 4/8, 21/8, 28/10-2/11 ♥ (Blöpp vad mycket de där blev då, men anyways)

Låtar under perioden Oktober-December

Oktober.



November.

Det började att jag blev tokförälskat i denna låt, sen insåg jag att alla andra låtar också var bra.


December.

Jag kom fram till att Carl Norén var väldigt bra.

The Strokes blev ännu bättre, speciellt denna låt.

Erik Hassle gjorde en cover på låten Stay och det var det bästa jag hört på väldigt lång tid. Kan inte ens beskriva detta. Får rysningar varje gång jag hör den fortfarande en månad efter (och ja jag har lyssnat på den dagligen)
Och ja, jag kunde konstatera att Erik Hassle var bäst och att han fortfarande skulle vara min favorit i lång tid till.

Kommentarer
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack så mycket! :)



fina bilder du tar!

2012-01-15 @ 07:55:44
URL: http://brightmoments.blogg.se/
Postat av: LINN - foto & vardag

Sv: Tack så jätte mycket!! :)

2012-01-15 @ 19:15:06
URL: http://linnslife.webblogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Härligt år. Fullt ös mest hela tiden!

2012-01-16 @ 10:40:42
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ida Alsterhed

19 NOVEMBER!! :D <3

2012-01-16 @ 15:48:59
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0