Juli-September

JULI:

Den 1-2 skulle jag åkt till Enköping och se Erik Hassle. Två dagar innan får jag reda på att festivalen är inställd. Men jag åker till Enköping iallafall.




I Enköping fotograferade jag väldigt mycket. Kvällen avsultades med drömgodis uppe på hotellrummet som för all del var gräsligt!


Jag hade en "pysseldag" hemma och gjorde überfina kuddar!

Jag fotade fönstret hemma.


Jag såg Birgit Bidder på Kulturhustaket och det var riktigt awesome. Hon är döbra.


Jag åkte till Mariefred med Syster, mamma och Mormor. Det var en riktigt fin stad att fota i!

Vi bestämde oss för att åkta till Norrköping i Augusti.

Jag fotade litegrann.

AUGUSTI.


Jag gick på promenad.

Spelade Fall Dawn och vägrade att ta bort plasten på min mobil som var värdelös.

Den 4 augusti åkte jag till den fina staden Norrköping. Där fanns det frisörsalonger överallt och jag kände faktiskt igen mig vid fåtal ställen från när jag var där 2010. Deras JC var även grym.

Vi besökte Knäppingsborg för konsert. Jag var störtförbanad på att förbandet var försenat då jag var väldigt nära på att missa honom som skulle spela efter...


Men jag hann ♥ Jag stod där längst fram och sjöng med till låtarna som jag inte hade hört live på så lång tid. Det var awesome. Han sa dessutom hej till mig i början av konserten och i slutet kom han fram och skakade han med mig. Åhhååå.


Emmi följde med till Skärgården och vi fotade och badade hela tiden.


Jag fotade på en strand med Josse.

Jag hade en väldigt trevlig dag med Ljungisen!


Jag sa hejdå till Stockholm och hej till Linköping. Vi var på rix på fredagen. Det var groteskt. Det regnade så äckligt mycket. Och ja, vi stack innan det började. Jag är överjävligt glad över detta.
Dagen efter väntade jag på att en skoaffär skulle öppna. I en timme stod jag utanför, sen behövde vi ta tåget som skulle gå till Katrineholm där vi skulle byta till ett tåg mot götet.

Jag åkte tåg i många timmar.

Jag var på rix fm.

Där var det sol.

Och en skitcool människa spelade.

Jag träffade honom efter. Han frågade hur det var med mig (hähäh) och jag fick en stor kram. Sen var jag glad.
Detta var också sista gången jag såg honom 2011.



Jag började i åttan...

... och sa hej till skolmaten igen.

Jag köpte mina fina skor. Mina dr.Martens. Har inte lämnat dem en dag sen jag köpte dem. Världens finaste ♥

SEPTEMBER.



Jag började September med att se Oskar Linnros med Astrid.

Mamma flyttade och mitt rum såg ut såhär till en början.

Jag fotade Ida i lägenheten. Det fanns många vita väggar ♥

Jag gick runt och såg ut såhär.



Jag fotograferade hösten som hade kommit.


Jag och Josefine fotade inne i staden. Josse var också superfin i ny pannlugg!


Jag och Astrid gjorde kanske inte de vi skulle på en mattelektion...

Fina låtar under denna tid.

Väldigt bra.

Blev väldigt kär i denna låt i Juli/augusti. Videon släpptes även i Juli.

I september blev jag dökär i denna låt. Minns också vart och datum (hehehe) jag hörde denna låt första gången.

Denna släpptes i Juli och var såå bra!
Trackback
RSS 2.0