270112


Åh här kommer jag gående! Fotografen är Ida, även kallad min syster.

Idag är det FREDAG, FREDAG, FREDAG! Och då blir man såhär glad;



Ja precis så glad blir man, ännu gladare blir man när man har kort dag i skolan och solen lyser utanför fönstret, wooop! Våren kommer snart, de vet jag minsann!
Lagade vergitarisk mat på hemkunskapen, vi brände maten så fick göra om hela skiten när alla andra var klara. De smakade skit också, jag HATAR krossadetomater som det var i hela skiten.

Efter skolan besökte jag tåget och påväg dit när jag ska gå genom spärrarna så lägger jag på busskortet på kontrollgrejen och går dirket, detta skulle jag inte göra de de måste godkänna de först så spärren va låst och jag fick ont i magen. Lät gjorde de också Pinsamt :$

Nu är jag sugen som fan på att fota porträtt bilder ute i snön. Detta går ej då jag inte har någon modell och stå modell själv vill jag verkligen inte.
Men nej updatate, IDA KOM HEM. Ska sminka och klä på henne nu och så ska jag dra ut henne (för ja hon tyckte de var okej) Wopp!
Lycka.

Och så ba en random bild från någon sida (typ scandic?) som va SÅ fin. Ba så ni vet de liksom.


Kommentarer
Postat av: Lina

SÖT, SÖTARE, SÖTAST DU ÄR FILLERRILLLLLL!! <3

2012-01-27 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0