140112


En till bild på Ljungbergskan från igår.

H-E-J.

Skulle egentligen säga att jag inte har något vett att säga. Jag har inte gjort ett skit idag. Instagramat har jag gjort. Buus. Och nu har Astrid också instagram. Hyper tjej!

Men jag har lyssnat på Erik Hassle i timmtal på morgonen/eftermiddagen. Jag ville inte gå upp så satt kvar i min säng fem timmar efter att jag vaknade. Kul dag. Men satt ju som sagt och lyssnade på fin musik.

Jag har också grubblat över mina problem inför Ida. Världsproblemen jag har nu är att jag inte sett Erik Hassle på fem månader och jag inte tror att han kommer känna igen mig igen, då ingen känner igen mig nu när jag är rödhårig och har lugg. Jag menar ingen, typ Carro och min pappa. Hrmf.

Btw så har namnet Felicia namnsdag idag, hähäh.

Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis på namnsdagen i efterskott Fillan!! :)<3

Puss på dig din ekorre ;D<3

2012-01-15 @ 10:05:53
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0