130112

Okej måste ta tag i detta, mina besökare minskar dagligen hela tiden. Bara för att jag inte uppdaterar hela tiden hela dagarna. Blöpp.

Idag har jag i vartfall haft denna låt på huvudet hela dagen.

Bara för att jag råkade lyssna på den igår.

Sen så har jag tackat skolan för ledigheten idag. Så jag och Carro tog oss en tur in till mitt älskade Söder där vi var och kollade på "the Stig Helmer Story" som var underhållande och kul. Vi satt inne på biografen med 8 pensionärer som skrattade och var glada (y) Ordet Antiklimax dök upp och jag och Carro kunde inte hålla oss för skratt.

Vi har också varit i en musikaffär med coola instrument, gått runt inne på Weekday och Monki samt blåst bort av vinden.

Jag fotade henne litegrann också så porträtt bilder kommer senare.

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på den underbara Erik Hassle samt fota en grej jag fått av Emmi dem två senaste födelsedagarna. För hon är underbar och har fantasi som en häst och är väldigt kreativ!


Utan lugg och mörkblond(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0