090112

Hej, hej!

Det känns fasen hemskt att det är sista dagen på lovet idag. Sista. Orkar inte med skolan och allt detta pluggande igen. Ärligt talat. Skolan kan ta och dö. Iallafall läxor och prov. Denna termin så ska jag nu jobba upp mitt bild betyg framförallt med tanke på att det är sista terminen med bild. Och ja min bildlärare kan också försvinna. Hon är inte normal.

Men slut med tråkigheter och början på trevligheter. Idag masade jag mig till sist upp och drog med mig Ida till F centrum för att leta efter skorna jag ville ha, å jag hittade dem ♥  Glad tjej, som fan till och med. (bilder kommer senare )

Blubb, nu ska jag fortsätta med att ha ångest över att skolan börjar imorrn. (har dock projektvecka första veckan, lyx på det! )


En trevlig bild på sommaren som jag saknar ggaaaanka mycket just nu (eller väldigt mycket!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0