060212



Blöpp hej.

Idag är det en tröttdag och jag orkar ingenting. Har pluggat biologi i fyrahundrafemtio år. Mitt i allt trodde jag att jag skulle somna när jag satt där och läste, och det gjorde jag också. Så segt.

Skolan var också seg, oförberett matteprov. Ajdå. Nej men det gick nog. Fysiken... Herregud min lärare är inte klok någonstans och jag och Carro satt bara och sa hur mycket vi saknade vår gamla lärare. Trodde ALDRIG att jag i hela mitt jävla liv skulle sakna den läraren. Men jaa...
Tyskan var trevlig, min lärare var på bra humör, likadant med bildläraren. WOW. Har ALDRIG sett henne glad, men hon skrattade och sa att vi var kreativa och jag vet inte vad.

Så nu är jag också på bra humör. Snart är det mammor och minimodeller och ja, jag kan inte sluta kolla på programet. Så sjukt.

OCH NU ÄR DET LYCKORUS. MIN FAVORIT PÅ INSTAGRAM BÖRJADE FÖLJA MIG! NI FATTAR INTE. ALLTSÅ, HERREGUD. JAG ÄR AHHHH!!

Kommentarer
Postat av: Felicia Engström Wihlborg

Du är en sådan bra fotograf! :)

2012-02-07 @ 16:36:20
URL: http://mynameisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0