170212



Ja hej.

Idag har jag haft en sån där trevlig dag igen som jag spenderat med underbara Emmi. Vi tog pendeln in till Södra och så va vi helt plötsligt inne på Söder.
Vi fotade och gick på en lång promenad. Bilderna finns dock inte på min dator än. Vi hade det som sagt jättemysigt. Vi gick från Södra Station till slussen där vi tog färjan till Djurgården. Oj vad mycket fint det fanns att fota på den turen. Att vi sedan gick från Djurgården upp till slussen och till Götgatan sedan behöver vi inte tala om. Det blev en bra bit runt alltihop vilket tog oss drygt en och en halv timme.

Imorgon ska jag träffa Carro, Jennie och Josse för att fota en grej till min och Jennies tyska. Rödluvan. Får se hur detta går kan jag säga. Måste hitta lite rekvestita imorgon bitti sedan.

Nu ska jag nog snart sova och se till att somna på en kvart, för snart är det den 18 februari och då kommer jag inte vilja vara med längre. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0