140212



Tisdagen den 14 februari. Det är en dag då jag minns att jag tillfrisknade från min influensa förra året, Emmi var i/på Filippinerna och vi målade.
Nej men så är det även alla hjärtansdag. Och ja jag är Forever Alone men har såklart fin familj och fina vänner så vad spelar detta för stor roll.

Skolan idag var hemsk. Engelska mutlig diskutions skit och jag hatar engelska, pratar som en groda och kan ingenting. Hade även uppvisining i idrotten. Dans. Och ja där kommer nästa favorit. Dans. Jag kan inte ens titta på dans, jag får negativa rysningar i hela kroppen och får verkligen panik (förlåt Carro...) och att dansa själv stel som jag är i hela kroppen + klumpfotad gör ju fan inte saken bättre. Dansade alltså Rumba. Och herregud, vill knappt tänka på detta. Disco gick lite bättre.
Sen är min idrottslärare dum som tycker att hon är världsbäst på att dansa. Om hon ska skryrta om sig själv en gång till kommer jag fasen lämna rummet. (nej det kommer jag inte men iallafall)
Men dåå för att avsluta dagen hade jag SO prov. Mihihih <3 Skolan alltså, åhåå. Nej men tycker ändå att det gick ganska bra. Hoppas att det gick bra också!

Imorgon har jag förmodligen utvecklingssamtal, leeeeeskigt. Men har ju också hemstudiedag med knappt några läxor alls så de är skönt nii.

Nu sitter jag i min mysiga mössa (nej inte i min hatt!?!?!??!) och har tittat på Top Model Sverige. Vi sade hejdå till Sofie vilket inte gör någonting, en sa att rött hår har bara tanter i klimakteriet (tack kärring) och hon gråter då dem ska färga hennes hår, sen att dem klippte Victorias hår är inte kul. Men jaaa.
Om 20min nu börjar grammisgalan och det är alltid trevligt, och förra året sände dem inte detta av någon anledning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0