100212



Idag i solen stod termometern på dessa grader i solen. Kan dock tala om att denna termometer inte riktigt stämmer. Idag var det minsann -19º när jag skule traska till bussen och skolan. Svinkallt.

Trotts detta var det en vacker dag med solljus som smög sig in genom fönstret. Skolan var ganska trevlig också. Kemi är dock lite läskigt när man ska labba men jag och min fantastiska labbpartner Natta klarar allt! Även att hälla upp amoniak i provrör.

Skoldagen var lång, slutade 11.40 och då gick jag hem (eller åkte hem) och stekte ett par pannkakor då det var kris på lunch och så tog jag med mig min avanserade (enligt Erik Hassle avanserad...) kamera och gick ut och fotade. Det blev mest porträtt på systeryster.

Under dagen fick jag också reda på en knassak. Ida frågade sin älskade Ulrik Munther om han tyckte att Erik Hassle var bra. Hon fick dock inte riktigt det svaret hon ville utan "Abslout! Erik är grym." Haha jag tyckte dock att det var lite roligare måste jag säga.

Ikväll ska jag titta på The Voice och heja på Dennis som heter något i efternamn och någon som jag inte minns förnamnet på heller. Knasigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0