070212


Finaste lilla hunden.

Idag är det tisdag ifall att någon gått hela dagen idag och trott att det varit måndag. Eller varför inte Söndag.
Skolan var urseg. Ni förstår inte. Skola från 8.15-16.00. USCH.
Saken blev inte bättre då vi skulle dansa på idrotten. DANSA. Helvete. För att saken skulle bli roligare så var det vals, rumba och disco också. Och ja, tjej och kille. Och ja idrottsläraren bestämde vem. Ja jag dansar med en av dem stökigaste i klassen. Gråt med mig.
Vår idrottslärare är också virrig och tycker att vi ska kunna detta bara för att hon kan det. Hrmf. Och hon använde oss och visade inför klassen/Grupper. Så ja, nu har jag dansat vals och rumba med henne 2-3 gånger. Elakt.

Hade även prov. Engelskan var dum och likaså SOn. Läxor gjordes det sedan. Äckliga jävla teknik. FU.FU.FU!

Nu ska jag sura samt släppa ut kaninen ur buren ett tag som inte vill sitta instängd (de där lät hemskt...) men jaja. Hejdå.

Och ja, det är NIO månader sedan jag var glaaaaaaaaad. HiHIHIHIH.(och där lät det som att det var nio månader sedan som jag var glad senast. Men så är det inte kan jag tala om...)


Denna bild är idag alltså nio månader. Nu är dessa träd (som blommorna blommar fint på) fula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0