040212


Idag då jag var fullt upptagen med att fota den fina solen. Ida är fotografen.

Nu är det helg och då blir man glad. Solen lös och det var ett så himla fint vinterväder och gladare blev man då. Minde glad blir man när man ska ägna helgen åt läxor. Dö på skolan.

Men fota hann jag minsann med idag. Som jag sa så var det så fint så tog med min Ida och kameran och gick ut. Bilderna har jag inte fått in på datorn än men dem kommer någon dag (först måste ju gårdagens bilder upp här)

Sen ikväll är det melodifestivalen. Klart att jag tittar på detta. HIHIHI. Ska heja på Dead By April. Och det vet jag fast jag inte hört låten. Di Leva ska jag heja på veckan efter. SÅ DÄ SÅ.

Sura ska jag också göra pga åldergränser på konserter. Men niii, jag fyller 20 om 5år 9månader och 28dagar nu. Och då kan jag gå på konserter, de nii!

Och så är de ett halvår sedan som jag var i norrköping. Firar detta med en bild från denna speciella dag.


Kommentarer
Postat av: Josse

ÄR DEAD BY APRIL MED?! Jag ångra mig, jag ska nog kolla iaf... ;) dead by april fan här



hehehehe :P

2012-02-04 @ 15:59:39
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0