Urban Cone

 
Igår var jag och Astrid iväg och såg Urban Cone på Kägelbanan.
Åh det var så sjukt galet jäkla himla tokigt otroligt bra. Dem var otroligt bra live och det var så himla bra drag inne på spelningen och allt var bara så himla underbart. Det kändes så bra att få höra dem live och jag vet inte hur jag ska beskriva det men det var så bra. Jag kommer leva på denna dag otroligt länge, ååååååh.
 
Efter spelningen var det signering och den var helt kaaos, verkligen kaos. Allt var helt oorganiserat och tokigt. Alla fans skrek och var helt galna.
Hursom så var man tvungen att pressa sig fram dit dem signerdade vilket jag inte var bra på men tillslut så fick jag min lilla tygkasse signerad, hihi. Dör ungefär.
 
Så detta blev nog den sista konserten för mig iår. Så himla tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0