Snöstorm samt biologi

 
Ibland måste jag nästan säga att jag tycker om detta med snöstorm. Tack vare den är trafiken fortfarande knas och jag blev hemma idag då pendeltågen går himla osäkert, hihi.
Jag har väl dock inte tagit vara på tiden speciellt mycket utan nästan bara sovit vilket var otroligt behövligt.
 
Kvällen min spenderar jag dock till biologi. Jag tycker inte om biologi. Inte alls faktiskt då jag inte förstår speciellt mycket. Så känner nog att det lär gå fint på provet imorgon, öhm.

Kommentarer
Postat av: tiotusen

Åh tycker att det är så mysigt med snöstorm! <3

Svar: Hihi ja det är himla mysigt, om man sitter inomhus iallafall och slipper vara ute i det!

2012-12-07 @ 10:37:22
URL: http://tiotusen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0