Julhelgen

På julaftonsmorgon gick vi upp tidigt hemma och åt en julfrukost i formt utav risgrynsgröt och världens godaste bröd med julost.
Jag och syster fick även våra julstrumpor som dessutom var i sammet!!
Min lilla kanin som är helt ur fokus var glad.
På eftermiddagen kom släkten och tillsammans tittade vi på Kalle Anka. Sedan satt jag och syster i soffan och var glada!
Sedan skulle vi äta!! Även om jag fortfarande endast äter köttbullar och prinskorv, ehm.
 
På kvällen kom jultomten i form av min mormor och delade ut en massa fint. Jag fick b.la fina saker att ha på mitt rum, kläder och en bok (Torka aldrig tårar utan handskar!!!) så nu ska jag läsa så himla mycket.
På kvällen gick jag sedan och sov nöjd och glad.
 
Igår på juldagen åkte jag och syster till pappa och firade jul där med släken på pappas sida!
Jag åt ännu mer prinskorv och köttbullar.
Ida.
Hela släkten.
 
Hursom fick jag massa fint av dem också. Pengar och presentkort och sådant fint. Jag fick också världens bästa sammetsklänning av pappa och en Niki and the dove LP!!!
 
Imorgon ska jag besöka mellandagsrean med mina presentkort, haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda Englund

Åh vad fint!! :)

Svar: Åh tack så mycket!

2012-12-29 @ 14:31:37
URL: http://amandaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0