Januari-Mars

Januari
 
Januari, månaden då året börade. Jag sysslade inte med speciellt många saker. Jag hade kameran på en hylla hemma mest och jag vet inte vad jag gjorde. Ingenting antagligen.
 
En dag var jag och min fina vän Astrid inne i gamla stan dock.
Jag gick runt i min Erik Hassle tröja och mitt röda hår.
Jag och Carro var inne i Stan och jag fotade massor i snöstormen.
 
Något annat jag gjorde i Januari var att lyssna på denna som var en så himla bra cover och jag var så himla ledsen för att det var just en cover och att han inte skulle släppa den låten...(trodde jag ja). Tack vare detta upptäckte jag även Malin Dahlström och jag började lyssna på fantastiska Niki and the dove samt att jag lyssnade på The Dora steins som endast hade två låtar.
 
Februari
 
Februari började med att jag gjorde en av dem absolut bästa köpten detta år. Min älskade svarta hatt. Är så himla himla glad för att jag köpte den och för att den blev min. Den är liksom en del av mig nu, hihi.
Det snöade otroligt mycket och jag tyckte synd om alla cyklar i snön, haha.
Jag och Emmi åkte in till stan en dag med våra kameror. Det är en sån dag som jag verkligen kommer att komma ihåg från 2012, det var en sån himla mysig dag. Det var så himla fint väder och vi gjorde världens promenad från Djurgården och tillbaka till Slussen (ja vi tyckte det iallafall och vi hade otroligt ont i fötterna sen..)
Vi åkte till Kungsberget med skolan (euw) och det lär också vara en dag jag kommer minnas, dock inte till det positiva. Jag hatar skidor.
 
Andra saker som hände i Februari var att vår skumma fysiklärare ville ha mina och Astrids Loka flaskor för att samla grädde i dem, jag var sur över åldersgränser på konserter (för ovanlighetens skull va), det luktade eld i alla klassrum i skolan då dem asfalterade utanför, jag och Astrid dansade rumba och vals i hennes rum samt att jag lyssnade på Dennis Camitz heeela tiden.
 
Mars
 
I mars fotade jag ungefär allt som gick att fota hemma.
Jag fotade porträtt på min syster i vårvädret.
Även då instagramade jag allt hela tiden.
Jag fick med mig Josse in till Söder där vi fotade läänge.
Den dagen släppte även Erik Hassle sin första spelning för 2012 (naw det kommer jag minsan ihåg).
 
Jag praoade på en lågstadieskola och det är det värsta jag gjort i år.
Jag var även tvungen att ha Converse i två veckors tid (mhm kan tillägga att min kärlek till Converse inte är stor då jag tycker att dem är otroligt obekväma), ja orsaken till det var väl att jag inte kunde springa i Dr.Martens.
 
I mars gick jag även och var sur över att jag inte varit på en konsert på ett halvår (öhm ca det hela mitt liv kretsar runt känner jag nu...), jag åkte in till Söder så fort jag kunde, ja jag var där hela tiden ungefär, jag tittade på Äkta människor som var så himla bra, jag lärde mig att steka pannkakor samt att jag beställde mina creppers (som dock var försmå).
 
(hihi och ja jag älskar att lägga upp massor av bilder och skriva jättemycket, tihihihi)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha! Kommer aldrig glömma Loka flaskorna!!

Svar: Haha ne inte direkt, så himla underbart, haha!

2012-12-31 @ 17:44:24
URL: http://elzaby.blogg.se
Postat av: Fanny

Så fina bilder!

Svar: Åh tack så jättemycket!

2013-01-02 @ 15:42:25
URL: http://fannylehmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0