271212

Idag åkte jag och syster in till stan för att gå på mellandagsrean och för att byta kläder jag fått i julklapp som inte passade. Till min förvåning var det inte speciellt mycket folk på Söder alls, himla skönt.
Vi gick på Beyond Retro. Jag var dock för trött för att ha tålamod till att titta ordentligt.
Idag tog en affisch och blev jätteglad.
 
Sedan gick vi till min favoritbutik där dem har så himla fina saker!!! Allt är i jättefina färger och dem har så mycket fint och kul. Jag köpte mig ett jättefint ljus med världens finaste ljushållare (som jag ska försöka fota någon gång och lägga upp bild på för det var verkligen jättefint.)
Sedan hittade jag massa fina ljusslingor och annat fint, måste verkligen tillbaka dit snart, haha.
Sedan hängde vi lite på Monki där jag köpte en skjorta jag tittat på rätt länge samt en jättefin klänning!! Åh är så nöjd. Jag orkar dock inte fota det för jag får ändå inga bra bilder på det.
 
Nu sitter jag och sjunger till Markus Krunegård.

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken mysig dag!

Svar: Hihi ja verkligen!

2012-12-27 @ 20:29:00
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0