230812

Det känns som det var hiiiimla länge sedan jag uppdaterade här, det har hänt så mycket dem senaste dagarna och har inte alls orkat uppdatera.
Jag har hursom sett Kent och insåg att jag kanske borde lyssnat in mig lite mer innan konserten, blev lite långtråkigt i ett tag då jag inte kände igen som mycket samt att jag stod långt bak där det inte var någon stämmning alls, meeeen dem var iallafall väldigt väldigt bra!!
jag har börjat skolan igen och fått ett nytt klassrum som är enormt samt ett nytt schema som mest är bajs pga maaaassssoooor av håltimmar, kulkul.
Jag har också varit på vandring med alla nior på skolan. Vi gick 1,3mil vilket var hemskt med en packning som vägde otroligt mycket. Det kändes så himlans skönt när man äntligen kom fram till tältplatsen, har aldrig varit så lättad. På vägen dit hann jag även äta massa blåbär och få massor av myggbett.
Nu är skolan på gång på riktigt igen vilket mest är hemskt.
 
 ♥♥♥FÖRÖVRIGT. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JULES SOM BLIR 34 IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0