BettySpagetty

 
Idag var dagen då jag fick för mig att skaffa tumblr. Har funderat på detta i ettt halvår ungefär och när syster då skaffade det förra veckan bara kände jag att jag var tvungen att göra detsamma. Och nu är jag fast. Helt fast. Så himlans kul!
Hursom känner jag mig jobbig och lägger upp bilder hela tiden men med tanke på att jag endast har två följare så förpestar jag bara två människors liv, haha. Nej men är det någon trevlig själ som har tumblr vill jag gärna veta det!
Bettyspagetty heter jag förövrigt då Bettyspagetti och Bettyspaghetty var upptaget.
Åh till sist, ni som icke har tumblr bör skaffa det nu och direkt, hejdå

Kommentarer
Postat av: Ida

där är jag #stolt #coolt #häftigt #hashtag #SKOJA #hejdå

Svar: #gu #va #cool #du #är, haha

2012-08-12 @ 21:47:21
URL: http://idaalsterhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0