310812

Ok har en erik hassle dag idag. mhm. Saknar dagen i östersund+alla andra ställen väldigt mycket.
 
Ja idag gick jag hem från skolan igen innan jag ens hann börja pga hade så äckligt jävla ont i magen. Tror aldrig jag haft så ont någongång, det var riktigt hemskt. Så ja då åkte jag till mamma och sov och nu mår jag fiiint!!
 
Hursom, på kvällen sen tittade jag på go´kväll där Ärik var med. Han var läskigt bra (ovanligt...). Hursom blev jag glad då han körde Back Under Water och Feather Rain ♥ ♥  iih så satt hemma helt hyper. John (gitarrist) hade sina fina rosa skor igen och det var bara bra.
 
Sen har jag hittat "gamla" bilder från 2010. Dem är fina kan jag säga. Från en fotovecka i skolan, julafton och från Kafé 44. haha vad ska man säga?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Söt blogg! Jag har bara en fråga: Var du med på radion när du träffade Erik Hassle? Det var iallfall någon tjej som hette Felicia när jag lyssnade på radion.

Kika gärna in min blogg! :)

Svar: Hej, jo men det var jag som var Felicia som träffade Erik Hassle, haha :))

2012-09-02 @ 16:25:24
URL: http://eellensvenssons.blogg.se
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Ingenting kan ju gå fel med rosa skor=)

Svar: Nää precis det var lite så jag tänkte! ;)

2012-09-07 @ 14:44:25
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0