130812

Nu fick ju jag då för mig att nattblogga av någon anledning, vi mobilen dessutom. Orsaken är väl att jag borde sova pga att jag ska upp tidigt imorgon då jag ska fira min fina vän Elin som nu är 15.

Ok hahah så långt var det inlägget. Nu ska jag läsa.
Förövrigt fick jag en glad ångest när Erik Hassle länkade klippet från Östersund. Att en person dock kände igen denna Felicia från "Vip-gruppen" är väl kanske en annan sak, mvh kändis. Haha nej ok detta kommer endast spåra ut känner jag så godnatt och glöm inte BettySpagetty på tumblr.

Guu föresten Kaj hade namnsdag idag (eller igår då..) ok så grattis till mr.Hassle på namnsdagen samt förra kameran och en badkrokodil jag hade när jag var sju!!!


Kommentarer
Postat av: Irma

väldigt fin bild!

Svar: Åh tack så mycket fina du!

2012-08-15 @ 08:58:58
URL: http://irmalaleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0