060812

Idag har det varit varmt. Ifall någon undrar. Regnat har det också gjort. Mycket. Nu är det kallt. Och mörkt ute.
 
Idag har jag och min vän Emmi gått runt i den stora staden Stockholm. Jag har pratat oavbrutet hela tiden. Speciellt om dagen i Östersund. Och om massa annat också för jag kan aldrig vara tyst i vissa sammanhang.
Vi fotade hus och diskuterade en av Erik Hassles gitarrister. Han med dem rosa skorna hursom.
Såg en fin cykel.
Vi åt mat på vårt standardställe - Pizza hut.
Vi gick förbi detta ställe varav att jag sa att Emmi kunde "galleria" sig om några år. Var ordet galleria kom ifrån varken hon eller jag någon aning om. Jag hade nämligen inte läst ordet galleria någonstans. Helt knasigt.
Vi kom båda fram till iallafall att vi ville hitta gnuggisar också, var vet jag dock inte.
Emmi fotade.
Vi passerade denna butik som var leeeskig. Nja lite iallafall.
Ett hus jag hittade som jag blev kär i. Eller ok färgen iallafall. Eller ja ifall att man haft färgen som hårfärg.
Sedan gick vi och diskuterade massor av olika hårfärger som jag ville ha. Jag kan ju säga att det var ett antal.
I närheten här träffade vi också några av våra lärare och både jag och Emmi blev superglada. Att jag höll på att börja gråta dock pga att vi träffade en av våra favoritlärare som ska sluta var väl dock en annan sak. Alltså fu.
Emmi tog ett par bilder på lilla mig. Jag ser ju väldigt skeptiskt ut men det var jag dock inte. Här tror jag att jag precis pratat lite (för ovanlighetens skull...)
 
Ok sen ska jag träffa denna fajna vän på fredag igen. Hejsan hoppsan då ska vi testa lite saker, maha hemligt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0