040812

 
OK bara för att det är den 4 augusti idag och det är ett år sedan jag tog bilden ovan. Ok ett år sedan jag började använda ordet antiklimax pga världens roligaste händelse som egentligen inte var ett antiklimax osv. Hahah och ett år sedan jag inte använde min högra hand på fyra timmar då jag skakat hand med honom, haha åh.
Alltså ok ska sluta med detta nu. TIHIHIHIHHII
 
Meen den 4 augusti 2012 är det idag. Vad har jag gjort idag.
Idag har jag läst en bok. Hela dagen ungefär. Jag hann bli så rastlös att jag fick panik. Sedan kom jag då på att jag var på biblioteket i torsdags. Ja så nu har jag läst. Bra var den också. Tycker jag iallafall. Nu kommer jag dock inte veta vad jag ska göra pga har inga böcker hos mor. Gråter nästan.
 
Förövrigt var jag ca såhär glad. Mhm. Att jag ens lägger upp dessa bilder.
OK förövrigt fyller min knasiga och bästa vän Ljungbergskan 15 idag. OMG OMG OMG va. Ok nej men alltså grattis för typ 20 gången idag. Nej men nej femte iallafall. TJOOOFh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0