280412

Åh har haft en superfin dag idag med min lilla fina vän Emmi.

Vi började på Söder där vi bara gick på smågator och skrattade. Vi tittade på dem fina husen, var förundrade över hur tyst det var och skrattade ännu mer.
    Vi tog oss även en liten tur till Kungsan då vi visste att det verkligen var vår där med tanke på alla körsbärsträd. Åh så fint och rosa det var. Riktigt härligt.

Ja jag lekte "diskreta tanten...".
Sen har jag dessutom runt 200 bilder till på dessa träd, ja man fastnade verkligen där.

Vi åt även glass som var otroligt god (iallafall apelsinglassen). Dyr var den dock. Kulglass för 47:-, illa.


Att promenera i Dr.Martens hela dagen var inte så härligt dock. Något som var mer härligt var att jackan låg nedpackad hela dagen och att det gick att endast gå runt i skjortan. *Glädjerus*


Nu hoppas jag dock att jag får återvända till Kungsträdgården den 10 juni för Rixfm festival. Men för att jag ska gå måste Erik Hassle spela och åh så jag hoppas att han ska spela i Stockholm (inte i Göteborg och Helsingborg som förra året för det ligger tjotahejti från Stockholm...)

Sen föresten så såg jag och Ljungis filmen En Kärlekshistora igår. Alla som jag hört sett den har sagt att filmen är otroligt bra. Vet inte riktigt om jag kan hålla med. Men den var helt okej ändå måste jag säga!

Åh nu ska jag redigera bilderna jag inte lagt upp här från idag och lyssna på The Strokes till de, nu mår jag!


Kommentarer
Postat av: LOVISA PHOTOGRAPHY

Låter roligt, fina bilder! :)

2012-05-07 @ 14:45:52
URL: http://solkvints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0