120412

Åh nu har jag haft två helt otroligt fina och underbara dagar på lovet som tillbringats med två av mina himla fina vänner Ljungbergskan och Astrid.

Det hela började med att vi åkte ett gammal och hedeligt grönt tåg in till stan för att hämta biobiljetter, äta mat och bara gå runt på stan. I city dock så det är ju inte alls lika trevligt som på Söder men med fint sällskap blir det såklart otroligt trevligt.



Att dem sedan ville sätta sig och vänta inne på sergel en timme innan filmen började var dock inte lika roligt. Jag satt där med kameran i handen och lekte "diskreta tanten" och tittade på klockan ifall att den hade flyttats fram några minuter. För att tiden skulle gå snabbare så sitter Carro och viftar på benen där hon sitter och det slutar med att det är coola på hela golvet.



Coola som sedan försvann...

Sedan var det då dags att se den filmen jag väntat på i ett halvår för att få se på dem stora bioskärmarna. Den filmen som varit min favorit i tre år, den filmen som var hela mitt liv för tre år sedan. Titanic. Det var så himla underbart. Den är så otroligt fin. Det bästa som finns.
  Carro kunde verkligen inte hålla tårarna inne så hon gick och halvt skrek och grät efter och vi fick många blickar på oss då jag och Astrid dessutom går bredvid henne och skrattar då vi vet att det inte är något allvarligt. Så det kan bli...

Dagen avslutades hemma hos mig då vi hade det supertrevligt och roligt. Carro sminkade jag i hela ansiktet med allt möjligt som ögonbrynspennor och massor av svarta ögonskuggor till mascara som dock inte användes till ögonfransarna. Sen gick det inte att ta henne seriöst på hela kvällen, man skrattade så fort att man såg henne. Jag har dock blivit beordrad med att INTE lägga upp bilderna så jag får väl så snällt lyda henne.


Idag däremot åkte Astrid tidigt men Carro stannade hela dagen och vi har väl varit två döda fiskar eller något. Vi har spelat lite spel var av att jag inte ska spela Yatzi för då förlorade jag endast. Fyra i rad var mer min grej måste jag säga.

Upptagen anonym tjej.

Nu på kvällen har jag legat och pratat i telefon med min kära vän Emmi i över en timme. Saknar henne så galet mycket då vi inte träffats på en månad nu pga dessa praoveckor, sjukdomar samt påsklovsaktiviter. Men nu på måndag ska jag minsan få träffa den One Direction älskande knasflickan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0