Always so close but so far away.




Mahaa, hej.
Det slutade med att jag var hemma inne på mitt rum hela dagen idag. Hade inte alls någon lust med att gå och sätta mig på något pendeltåg i regnet för att komma in till stan. Inte en chans. Så var hemma istället. Har lyssnat på The Strokes i princip hela dagen förutom små mellanrum då jag lyssnat på underbara Erik Hassle eller Mando Diao som Emmi dessutom älskar.
  Jag har även haft en depp dag då jag endast vill se Erik Hassle och det blir inte bättre av att han bara har en spelning vilket är i Göteborg. Detta gör mig på galet dåligt humör. Något som gör mig på bättre humör är dock att jag haft en fabulös instagram dag idag. Har fått tre nya följare på min nya profil var av att jag läser alla deras bloggar och det är dessutom mina favoritisar. Hihi och två av dem följer mig då på båda profilerna, hihi lite glad sådär.

Imorgon kommer jag ha en superdag med mina två fina vänner Ljungis och Astrid. Ska blir super. Vad vi hittar på tänker jag dock inte tala om här idag inte. Mhaaa kram!

Annars sååå Följ min blogg med Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0