260412



                                                                                                                           Bilder från i Tisdags hihi!

Hajjjj. Denna kväll tillbringar jag framför datorn lyssnandes på Kents nya album som släpptes igår och jag kan bara säga att det är kaHKjdhk bra.
Förutom det sitter jag och skäller på min hicka som inte alls vill försvinna. FUUUU.

Skolan var precis som alla andra torsdagar och imorgon har jag skola i två timmar och sen ska jag måla lite, trevligt! :)))

Åh btw Erik Hassle ska med på rixfm festival. Bara att hoppas på att han spelar i Stockholm då jag kommer leva lycklig! (blir lite mycket Hassle här meeen jag kan då inte rå för att han släpper massa roliga nyheter hela tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0