210412



Alltså jag känner ju då såhär att jag inte har en jäkla insperation alls till att ta/redigera bilder. Främt redigera då detta inte är min starka sida och det endast blir fel och dem passar inte ihop med varandra så istället blir det en bild på Julian Casablancas som räddar detta inlägg från att bli helt utan bild.

Iallafall så är det lördag för alla er som trott att det varit söndag hela dagen. Jag har inte gjort ett skit förutom små saker till skolan. Ska bland annat göra ett kollage till skolan om saker som gör mig glad och jag vet inte vad som gör mig glad. Ingenting just nu. Åh har samma problem här då bilderna inte passar ihop med varandra. Mahhh jag dör, ok?

Idag är det dessutom åtta månader sedan jag såg Erik Hassle sist samt ett år sedan och sju månader sedan jag var på en riktig spelning med hela bandet och såg honom så det är okej att vara arg nu. Mm. Missade honom på P3 imorse gjorde jag också så tänker sura ännu mer nu. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Oliviasphotoliiife

S: Tack så mkt. :D

2012-04-22 @ 00:34:16
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0