140412


Hejdå fina instagram ♥ (JÄVLA FAAJSBOOKSOM KOMMER PÅ ATT KÖPA DENNA FANTASTISKA APP)

Att vakna med ett snötäckt Stockholm var inte det roligaste man kunde vakna till idag måste jag påstå, nu skiner solen dock och imorgon lär allt vara borta igen.

Idag har jag också gått runt och trott att det varit söndag hela dagen, därför känns det himla bra när man tänker efter och vet att det är lördag. Sånt gör mig lycklig.
Läxor är alltså det jag underhåller mig med idag, har precis gjort klart min SO-uppgift vilket är så himla skönt. Nu är det bara denna fantastiska teknik jag ska göra klart. Jag-dör.

Jaja annars om jag inte missförstår någon/några som skämtar på instagram så håller The Strokes på med deras femte album. Maj gaaahd på det. Dessutom (hör och häpna) så jag har hittat min favorit i One Direction vilket jag ska visa Emmi på måndag.
KNAAAS! Sen är jag otålig för att det är tre veckor sedan jag bestälde mina drömskor och inte har dem kommit än, örkar inte. Hejdå


Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Instagram kommer väl att fortsätta som innan, även fast FB köper upp den?

2012-04-14 @ 17:18:07
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0