060412

Hej gosigos människor!
Åh glad påsk, långfredagen idag ju vilket jag är expert på eftersom att jag lärde mig allt om långfredagen i onsdags!

Nu befinner jag mig iallafall ute på landet hos min farfar och stannar där tills imorgon.
Har haft en otroligt mysig dag då kusin+farbror också är här. Lilla knasEmma. Hon har dessutom fett bra koll på Erik Hassle nu, mahaa! (eller ok hon hade det innan också...)
Träffat en hund har jag också gjort. Farbrors hund Musse. Leeeskig sak. Men ne han är ganska snäll efter ett tag, haha!

Imorgon är det somsagt påskafton vilket firas hemma hos min far, på söndag sticker jag däremot till min mor. Tjuuuhe.


Kommentarer
Postat av: Tove (:

SV; Aa asså det kan jag tänka mig! Är så grymt taggad! :D

Aa okej, ska nog dock ta tag i det så man kan bära en snygg t-shirt och tygkasse i sommar ;D

2012-04-08 @ 21:33:50
URL: http://tovses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0