Två dagar med fotografering!

Halloj!

Mina två dagar har sett ut så att jag varit i skolan (igår) och haft tråkigt. Kollade då på rent hus och dem filmade Radiohuset ♥ Hehe.
Sen hade vi kemi och så fick man gå hem. Jag och Emmi åt däremot lunch i skolan och sen så tog vi pendeln in till stan för att fota på söder. Mitt favoritställe. Åh vad jag älskar att vara där. Allt är så fint och mysigt. Husen är vackra, det finns fina och mysiga fik, samt trevliga affärer. Musikaffärer också. Som inte finns någonstans här där vi bor... Hihi så en sån besökte vi. Emmi gillade den inte dock och hon fick samma känsla som hon får utanför Kafé 44. Pfft.
Lite bilder blidde de som nu ska redigeras!

Sen idag så åkte jag, Emmi och Josse till en nationalpark med namnet Tyresta By. Otroligt mysigt! Älskar mysiga ställen. Haha. Men det blev fotande i skog och sen blev det att fika i det lilla fiket. Fint hus är det och åh vad mysigt (haha) det är!
Dock va personalen otroligt otrevlig samt att den varma chokladen inte var speciellt god!



Glöm inte att rösta på mig här i Olivias fototävling. Skulle bli så otroligt glad då! ♥ Tack på förhand! :*

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Hejsan, allt bra? ^^

2011-10-22 @ 18:19:33
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0