Svartvit eller färg?


Såg nu att jag glömt att skriva dit namnet på bilden. Attans. Men ni tar dem inte, ellerhur? :)


Var ju då hos min kära farmor idag vilket var mycket trevligt och kul. Min lilla Kusin Emma var ju då också där vilket var kul eftersom jag inte sen i våras någon gång. Man saknar ju den lilla token då! Haha men efter en dag blir man riktigt trött och utmattad efter att ha varit med den lilla damen.
Fotade massor också men det blev ju inte så seriöst kan jag ju säga! Och så har jag tramat i kattskit -.- Inte kul. De låg på farmors tomt och farmor har ingen katt. Intressant. Stackars mina kära Dr.martens. Men tur som jag har så är dem vattentåliga och avsköljda riktigt ordentligt så ni behöver inte oroa er i skolan på måndag ;D

Haha och har inte en aning varför jag skrvit i kursiv men tyckte det var mycke finare på inlägget!

Kommentarer
Postat av: Josse

SVARTVIT!! :D<3

Sv: haha, nä det gör inge men jag tycker det är mycket coolare med musik till ;)<3

Tack! <3

2011-10-15 @ 23:49:07
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0