London! :D

Hej! :D

Fillerill besoker internetkafe igen. Haha, internet nord...

I vartfall har jag haft tva jatte trevliga dagar till har i London. Gardeagen var specillet valdigt mysig da jag fick besoka Camden som jag tjatat om saaaa lange. Fint var det! Ah de va verkligen sa som jag hoppades. Otroligt fint! Kande ocksa igen mig efter en intervju med mr.Hassle som jag sett. Haha! (jag ar knapp!!)

Idag har jag akt nagon typ av turistbuss i London. Sett saker som man "ska" se. Typ big ben och sadant. Helt ointressant for min del. Satt konsentrerad och lyssnade pa bra musik istallet. Bra musik = Erik Hassle. Bra skit!
Sen har jag shoppat upp mina sista pengar typ pa en skiva jag redan har tva av. Sa nu har jag tre av den... Men jag blev sa glad nar jag sag den liksom. Pieces. Bra skiva de! :D

Men nu ska jag lasa bloggar dem sista minuterna! Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Å Ä Ö åååååååååååååååååh vad avis du blir nuuu :D<3 hoppas du har de bra i london :) <3

2011-10-31 @ 17:56:29
Postat av: emelie

HAHAHAHAHAHA Jennie! ;D<3

2011-10-31 @ 19:23:50
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0