Jag vill, nu!

Alltså usch, ärligt talat känner mig helt desperat. Jag vill gå på en konsert. Jag vill att någon bra person som jag gillar att lyssna på ska spela. Snarast. Spelar ingen roll vem riktigt. Fast helst Erik Hassle eller Birgit Bidder för båda dem är grymma live men någon annan trevlig för också gärna spela. För är sjukligt konsertsugen!

Dock ska jag se Rihanna i november men hennes musik tycker jag inte ens om...

Två bra människor! (bilden på Birgit Bidder blev tyvärr knasig så de skulle varit hon också...)

 

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, jaa jag skulle ju jättegärna HOST följa med dig på någon konsert men jag kommer ju bara skämma ut dig då, så..

.. det går nog inte. :(

( haha, :D ) <3

2011-10-24 @ 20:56:20
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0