101011

Hej alla fina!

Woho. Härligt att den nya veckan är igång nu då! Tre veckor fram till höstlovet, tagga!

Just nu sitter jag hemma i min "mys" tröja, som är så otroligt ful, och så min gråa tubhalsduk. Älskar att elementen inte går på här hemma så det är svinkallt! Inte okej alltså.
Snart så ska jag då börja skriva min svenska deckare. Otroligt tråkigt. Men sånt e livet ;D

Idag va det ivartfall otroligt kul att träffa Astrid igen då hon varit sjuk i en veckas tid. (Det var inte heller okej)
Sen har vi börjat med geometri i matte och det är verkligen mitt "HAT" kapitel. Fattar inte ett skit. Fuu!
Har haft fysikprov som gick skit, samt en timmes håltimme då det va Erik Hassle musik som gällde. Fan va han är bra!
Och tyska. Bajsigt! Och bild som är hemskt! Haha.

Och nu tänker jag avsluta här. Och nya bilder blir de inte på ett tag då jag tappat bort laddaren till kameran. Hurra för mig!!


FLUMM!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0