Lördag - Felicia Alsterhed visits Camden Market. 29/10-11

Hehe va lite flummig med rubiken. Kommer från ett klipp från youtube, de kan ni kolla på här nedan ↓



Men denna dag bestämde vi oss då för att åka till Camden. Någon jag velat och tjatat om länge. Så gissa vem som var glad?
Så fort jag kom dit så kände jag mig så hemma. De va så jag. Allt var coolt. Affärerna var trevliga. Åh vad jag gillade de! Hah och blev glad när jag kände igen Camden Market från klippet ovan ↑. Hehe.

Annars så hade jag skrämt upp mig då min kära vännina Ljungis hade berättat för mig att Norra London var stökigast. Camden = Norra London. Sen så säger min mamma Ja men där är dem lite Anti. Hon brukar också förklara Kafé 44 och människorna där Anti. Ja jag var nervös. Haha men somsagt jag älskade och älskar Camden. Fiiiiiinnttt!!



Sen skulle jag minsan på jakt efter Dr.Martens. Världens (enligt mig) finaste skor. Det var inte svårt att hitta. Det fanns nästan överallt. Jag fick även beslutsångest över detta... Men efter att ha provat lite olika, så kunde jag bestämma mig. Jag fick med mig ett par fina röda hem! Jag var helt hyper då, otroligt glad!






Annars så var jag jävligt trött denna dag och på piss humör. Orkade inte med någonting riktigt. Marknaden gick vi igenom lite snabbt. Vi gick in i lite andra affären där jag köpte mig en jäättesöt klänning samt två t-shirtar. Blev kär i affären där jag köpte kläningen. Superfina saker! Den finns dock bara där i Camden. Känns inte helt okej :/

Men ja vi stack hem ganska snabbt därifrån och jag hann inte ta in så mycket saker från denna dag. Vi gick till hotellet och vilade samt att jag testa mammas röda läpstift. De slutade med att jag hade de i hela ansiktet. Hah! Jag är såå smidig!!

 
Men sen gick vi och åt på en italiens restaurang och jag åt en pizza som var vääääligt stark. Jag lyckades missförstå dem och menyn och ville ha chilli på, jag trodde inte att de skulle vara så stark... Haha (a)

Men jag fick då med mig detta hem:




Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / bohofreak

sv: Jajjemen:D

2011-11-06 @ 21:22:04
URL: http://mmeeli.se
Postat av: josefin

sv: Har lagt till dej nu :)

2011-11-06 @ 21:23:03
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0