Jag har så jävla tråkigt...

... sitter hemma och är sjuk fortfarande -.- Orsak till detta nu.

OM MIG

Namn: Felicia
Smeknamn: Brukar bli många olika, men oftast Fillan eller Fillerill
Födelsedag: 2 december (22 dagar!!)
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Grööna!
Hårfärg: Vet inte. Mes brunt eller något sådand?
Längd: ca 170cm
Bästavän: Ljungbergskan
Höger- eller vänsterhänt: Högerhäänt
Stjärntecken: Skytt
Skor idag: Har inte direkt skor på mig, men om jag hade haft de är jag nästan säker på att jag skulle haft mina tjusiga svarta dr.martens på miig.
Mål för året: Året är snart slut? Så vet inte...


Lite så kan jag se ut en dag. Minen på bilden säger jag ingenting om...

ANTAL
Syskon: 1
Piercingar: Inga alls, men ska ta hål i öronen snarast, om de räknas som piercing alltså...
Tatueringar: Inga där heller ;D


FRAMTIDEN
Vill bli när du bli i framtiden: Något inom foto, ganska omöjligt kanske men ajaaa.
Drömjobbet: Samma som ovan ;)


Trevlig kamera, dock inte min.

FAVORIT
Mat: tacos
Sport: Fotboll eller basket skulle jag troo.
Djur: Hund, Lamor och okapis!
Glass: Svårt där...
Låt: STAY AWAY!!
Nummer: Har på tok för många, ajaa, 5,7,21 och 25
Tuggummi: Något trevligt med namn man inte kommer ihåg
Helgdag: Hmm menas helgdag typ som jul eller lördag?
Årstid: Våår!
Tandkräms-smak: Mint?


Trevlig vårbild!

HAR DU
Blivit dissad: Haha vaa?
Rymt hemifrån: Nä för jag är så duktig!
Sovit utomhus: I tält som står utomhus! :D
Spytt i skolan: Nej, tack och lov för de!
Velat bli modell : Haha nääruu.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Haha vem har inte gjort de?
Sett en död människa: Nix!
Ätit sushi: Nää, kanske bör testa de någon gång...
Retats: Oo nej, aldrig! -.-


THIS OR THAT
Pepsi/Cola
Donken/Burger King
Choklad/Vanilj
Jordgubb/blåbär 
Tv/film
Gitarr
/Trummor
Adidas/nike
Kinesiskt/mexikanskt ?
Kakor/paj:
Mtv/vh1 (självklart!! har dock hört Erik Hassle på mtv...)
Ztv/the voice (vad är the vocie?)
Blind/döv


KAN DU

Gå ner i splitt: Nej...
Skriva med höger och vänster: Kan, kan ja väl men fint skulle jag väl inte säga att de blir!
Vissla: Mm, men bara på en konstigt sätt som ingen annan kan på :s
Blåsa en bubbla: Aaa
Ha dina ögon i kors: Jaa!! Precis lärt miggg!! Jag är såå duktiggg!!!
Nudda näsan med tungan: Näää D;


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du pratade med: Idaa
Du kramade: Mamma
Du skällde på: Oj vem kan de varit? Ida kanske...


SENAST DU
Skrattade: Aa alldeles nyss när Ulrik Munther svarat på min syrras logginlägg igen. Hahaha hon är typ döende!
Grät: Hmm när kan de varit tro? Vet inte riiktigt faktsikt..
Såg en film: Idag. Saltkråkan! Bra skit! :D
Tugga tuggummi: Igåår
Drog ett skämt: Idag förmodligen.
Sjöng en sång: Just nu...


VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: Fler hus, träd, cyklar, en sandlåda, klätterställning, grill, små trähus (?) tror inte att jag behöver fortsätta... (och a jag bor i lägenhet)
Du lyssnar på för musik: Svenskt mest faktsikt. Bra som Erik Hassle, Kent, Birgit Bidder (skit cool, lyyssna på henne!!) samt typ Oskar linnros. (massa annat också!)
Du har på dig: Pyjamas (a) Bör gå in och dra på mig någe annat faktiskt...
På din musmatta: Jo men de har jag ingen.
Smink du använder: Lite mascara ibland, kajal ibland, läppstift ibland, ögonskugga ibland. Ja lite olika!

Jaaaaa!! Nu har jag haft roligt i en kvart ungefääärrr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0