261111

Halloj!

Äntligen helg! Superskönt må jag säga. Skulle påbörjat att göra lite läxor idag men de blidde bara lite fyisk så imorrn blir de att råplugga!

Har även blivit lite adväntsmys hemma tack vare min kära moder! Mysigt! Tänk att de är första advent imorrn. Tiden går så sjukt snabbt! Sen fyller ju lilla jag år och drygt 6 dagar, wuhuu! Fräsigt!
Men vad har jag annars gjort idag då...? Spelat spel på mobilen, alltid lika trevligt, fast nej. Lyssnat på trevlig musik, de är däremot trevligt... Sorterat läxböcker vilket behövdes, hade tyvärr nollkoll på allt men nu ni! Allt är organiserat och tjusigt!
Och sen så har jag fotat lite onödiga pryttlar (älsk på de ordet!) 

Så ja, så skulle jag väl kunna säga att min dag varit. Lång och ganska trist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0