221111

Hej!

Som sagt, dåligt uppdaterat... Min dag har ivartfall varit väldigt fin.


Idrott 8.15 som var ganska skoj! Engelska redovisning som ändå gick ganska bra, Biologi som gick bra samt SO som var kul! Bra dag helt enkelt.
Gillar dock inte att de är mörkt när man går hemifrån och mörkt när man kommer hem. November är fan deprimrande...


Annars så har jag haft en låt på huvudet hela dagen. Ganska frustrerande. Låten är iallafall bra så detta var ju tur!
Sen så har jag ju då pluggat inför tyskaprovet som skrivs imorgon: Nervös som fan men klart att de ska gå! Har ju övat som en liten toka!

Puss och kram så blir de att ta en dusch för mig nu samt att antagligen måla naglarna i någon trevligt färg. Antingen svart eller mörkblått för den ny som bryr sig om detta!


Liten bild men så här skulle man nog säga att jag såg ut idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0