131111

Hej alla fina! :)

Söndag och sista dagen på veckan. Har sysslosatt mig med att sova bort hela dagen -.- Sen har jag kollat på Morden i Midsummer. Ett gammalt avsnitt. Och en som blev mördad i detta avsnitt är med i en av dem nya och är mördare. Kul när folk återuppstår!
Sen har jag påbörjat med dessa läxor och saker jag missat då jag varit sjuk. Gosh, jag dör, kommer aldrig komma ikapp! Har iallafall gjort lite matte tills jag inte fattade mer samt tyska som är skitknäpp. Roligt!!!!

Men tråkigt nog blir det att ta hem ännu mer då det inte blir skola imorrn heller. INTE KUL! Men ska bli frisk, och det ska bli trevligt den dagen!

Nu så blir det snart att äta middag. Pappas köttfärsfyllda paprikor, min favorit! Älskaaaar ♥ Dock var fetaosten dålig, men vad gör deeee?? :D

Ha det bäst! XX


Haha en trevligt random bild från nationaldagen som tillbringades på Skansen i sol i ca 6 timmar. Roligttttt!! -.-

Kommentarer
Postat av: emelie

Åhh, du får ta och krya på dig Fillerill, så att du kommer på tisdag! :)<3

2011-11-13 @ 21:37:19
URL: http://byklys.blogg.se/
Postat av: Ida Alsterhed (MUNTHER) ♥

Vafan var det inte 4 timmar?!?

Har du lurat mig nu i alla dessa månader ? :O

2011-11-13 @ 21:44:54
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0