If the lies don't touch you, the truth will

Jaa ibland kan ju skolan vara bra, riktigt bra till och med. Ja vi hade idrottsdag idag och då valde jag att gå en promenad med hund, jag har ju då ingen hund men Astrid hade ju sin Sonja, så idag har det traskats i skogen i regnet, myyyys. Men aa sen va de maassa hundövningar vilket va riktigt trist, så aa de sluta med att jag satt och fota för de fick jag göra, haha. Men de bästa va ju att de börja blixtra och åska så vi var tvugna att gå hem för att lärarens ena hund va rädd för de, så aa vi vi traska hem 11:40, sånt gillar jag! Haha. Men ska lägga upp bilderna sen så puss hej :) <3


Vi kör på en favorit i repris som blev väldigt liten :s Random de gick inte att göra bilden större men sånt är livet! ;) <3

Erik Hassle - The thanks i get


Kommentarer
Postat av: emmi

den bilden var väl inte så liten fillan :P

kraaam på dig din underbara gulliga sötnos :)<3

2011-05-19 @ 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0