Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång. Stockholm ligger öde och världen håller andan.

Tjinenixens! :) <3

Sitter just nu och ägnar min tid åt att kolla massa saker om en gatufest i enköping som jag har lust att åka till som jag förmodligen inte får, haha :P <3 Mycke trevligt!

Naj men i skolan idag så har jag haft tyska, och tyska e ett random språk som jag inte förtsår! Sen har jag då haft svenska, skiiiit tråkigt. Vi läste bamsetidingar i 55min -.- Uhh, aa och så planerade Carro i och för sig min framtid. Haha. Aa och så hade vi orientering, fy fan -.- Men jag tycker att vi va duktiga! Vet i och för sig inte om våran idrottslärare hade samma åsikt däremot. Vi hade 20min att hitta en kontrol. Efter 10min hade vi en bit kvar så vi fattade att vi inte skulle hitta den så vi gick tillbaka och sa de, aa och jävlar vilken suck... BAJSGUBBAR(för vi hade två lärare. Rikitga och en i nian" Aja sånt skiiter vi i, sådäså!

Aja nu kanske jag ska göra ngn läxa, typ SO, eller så spar jag den tills på fredag och hittar på någe annat nu, hehe oskyldig xD


Pärlor-Kent
Helt awsome låt alltså, love it. Är i och för sig jävligt arg för att den inte finns på yt och jag måste ha mammas lösenord för att komma in på spotify... Om de blir kris får jag väl helt enkelt ta fram mobilen eller skivan, haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0