Take me to the place where you go where nobody knows, if it's night or day.

Hejsan hoppsan :p

E hemma från en skoldag nurå. Började dagen med att ha matte i typ två och en halv timme, segt! Men sista matten för terminen så de va ju possitvit ;)
På svenskan va de typ fritt val, så jag hade lust att skriva en berättelse.. Haha för Emmi fråga om man var tvungen att vara seriös och de behövde man inte, braigt! Fast aa de blev kanske inte så mycke gjort, öpps... Fast skrev ändå tre och ett halv A-4, sådäså ;)

Nu ska jag plugga SO som jag inte hade någon ork till igår! ;)


Oasis – Don't Look Back In Anger

Kommentarer
Postat av: emmi

haha fillan du skrev inte det där med gobit :P emmi pustar ut

Det skulle inte vart kul om du hade skrivit det :P



Kraam på dig din pellejöns (stavas det så) :)<3

2011-05-30 @ 19:08:51
Postat av: Felicia

Aa just de, jag hade glömt bort de, tack så mycke Emmi, gullunge :D <3

2011-05-30 @ 19:11:33
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0