Jag skulle ju kunna säga att jag hade tråkigt igår, men det säger jag inte!



Joo nu säger jag att jag hade tråkigt igår! Jag satte mig helt plötsligt på golvet och började med att locka håret, att jag sedan satt där och lockade de i en timme är ett bevis på att det inte fanns någe att göra...
Sen va det de svåraste som skulle göras, få håret att stå, precis som Erik Hassle. Hur tror ni själva att de gick?
Nu behöver ni inte fundera mer, det gick skit. Eller först så höll de sig, med maaaaaassa hårspray, sen åkte de ut, och mitt hår va då stenhårt, av alla hårspray. Detta ska inte göras om igen, nu vet jag vad som händer! ;)
Jag vet också vad som händer om jag ska rita Erik Hassles tatueringar, med vänster hand dessutom, haha de såg riktigt roligt ut.
Men det är ju tur att det finns tvål så att man kan tvätta bort de igen, annars vore jag död!
Haha men riktigt muppad hand på bild ett kan man ju säga...

Kommentarer
Postat av: Josse

Fillan goes Erik Hassle!

2011-05-30 @ 17:49:22
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: emmi

Fillan du är allt för rolig :'P

Ta kort på sig själv som hassle :P

Haha ;)



Kramar till dig! Älskar dig min underbara knäppjök :)<3

2011-05-30 @ 19:11:01
Postat av: Felicia

Haha nee det är ju inte alla som gör de, eller vad säger du Emmi :p



Kramar på dig själv underbara flicka! :D <3

2011-05-30 @ 19:13:34
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0