Han sa att jag har en fin tröja ;D ♥ ♥ ♥

Hej och hopp, idag har jag alltså varit inne i stan med Emmi, har haft det sjukt bra alltså. Bilder kommer senare, imorrn ;) Men iaf haha jag har sett tre stycken som har samma frisyr som Erik Hassle. Har ju blivit fett chockad. Haha, men den sista, de va riktigt likt alltså, allt va likt med personen och gissa vem de va, jooo världens bästa Erik Hassle. Shit vad glad jag e. Haha jag och Emmi står vid ett övergångsställe och så säger jag bara "Emmi, Erik Hassle!" Hon ba "va?" Och jag "Erik Hassle" och så ser hon honom, woow. Fast de intressanta va ju att jag har min fiiiina Erik Hassle tröja på mig så helt plötslig så ser jag bara att han ler på andra sidan och wiii. Sen stannar ju jag kvar med Emmi fortsätter och traska och hör hur han säger "vilken fin tröja!"
Haha aa men sen så blidde de en liiiten konversation som såg ut typ såhär;

Erik - Vilket sammanträffande!
Jag-Hihi aa, kan inte jag få ta ett kort med dig?
Erik- Aa såklart.
Sen så säger hon som han va med att hon kunde ta ett kort så aa då gör hon de, sen fortsätter de hela
Erik-Vad heter du?
Jag-Felicia
Erik-vad trevligt att träffas
Jag- Aa de va trevligt

Sen va de inge mer med de, men jag stod och darra och va helt i chock i typ fem minuter efter, glaaaad tjej:D


Lite suddig tyvärr men aja, skiiit samma! ;D


Kommentarer
Postat av: emmi

ååå fillan, ni är verkligen ett gulligt par :)

Lycka till i framtiden!! ;D

Hahah, kraam på dig :)<33

2011-05-08 @ 17:54:57
Postat av: Matildrao

fast ni har väl träffats innan? han kom inte ihåg? :)

2011-05-08 @ 21:05:11
Postat av: Felicia

Emmi; suck...

2011-05-09 @ 17:07:42
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: emmi

haha ;P

2011-05-10 @ 08:18:04
Postat av: jessicaviberg

nämen, vad trevligt att du träffade han på stan :)

2011-05-20 @ 02:45:25
URL: http://jessicaviberg.se
Postat av: jessicaviberg

nämen! vad trevligt att du träffade han på stan :))

2011-05-20 @ 02:45:54
URL: http://jessicaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0