Godmorgon solstrålar! :) ♥

Hej :)

Gick upp en halvtimme tidigare idag för att hinna se en 6 minuters intervju med Birgit Bidder, som nu precis varit. Det va trevligt, jag gillar att hon nämner Erik Hassle, det var det bästa med den intrevjun, hehe (a)

Men aja ska till skolan idag nu och ha sista slöjdlektionen fram till nian, sådant gillar jag riktigt mycke. Fan vad jag hatar slöjd... Men jajjja, sen så har jag musik, också sista fram till nian. Och så avslutar vi dagen med tyska, näst sista för denna termin, tjoo!

Aja nu äre voice som gäller! ;) ♥


Bilden e togs för ett halvår sen av Carro, men jag ligger bakom redigeringen :p

Kommentarer
Postat av: Bettina ♥

Guuud vad Söt du va på bilden Här :O♥

Verkligen Jätte Söt!

2011-05-27 @ 17:51:27
URL: http://dittmitt.blogg.se/
Postat av: Felicia

Aww tack så mycke, vad snäll du är :) ♥

2011-05-27 @ 18:05:15
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0