When you smile I'm reaching for oxygen

Hej, hur har er dag varit då? Min har iaf varit fin, fin. Har ju som sagt då gjort musikläxan, e inte riktigt klar men det e klart på någon minut sen. Aja sen ska jag öva lite på engelskan när jag lägger mig tror jag och sen svenska i helgen typ och kanske imorrn också :P
Aja haha sen har jag planerat sommaren för familjen haha. Ni ska få höra, världens bästa allltså. Först den 23 juni så åker vi till England och ser Cinderella då som pappa vill och så ser vi Houston som e förband som mamma vill. Fast jag kan också tycka att det kan vara kul. Men sen iaf så åker vi till Göteborg den 27 juni och ser typ Glasvegas och Coldplay. Fast mamma och pappa ville väl se The Ark också. Men sen på kvällen den 28 juni åker vi till Aalborg och ser världens bästa Erik Hassle den 29 juni och den 30 juni åker vi till Skellefteå och ser världens bästa Erik Hassle igen. Den första alltså. Så passar vi också på att se Robyn när vi ändå är där. Haha. Jaaa haha lycka till. Haha fast igentligen behövs bara dem sista :P

Men aja ha det bäst så hörs vi imorrn :)


Haha random jäkla bild på mobilen, ingen vet vilka dem e, host :P
Haha

Rubrik: First time - Erik Hassle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0