Hejdå blondinen ;)

Hej och hopp alla fina männsikor :)

Jaa hur har eran dag varit? Min har varit super great skulle jag väl säga. Bowlingen va rätt kul iaf, hehe. Och så kom jag två, visste e man bäst. Haha. Men aja sen åkte vi iaf till Farsta Centrum och så fick ida lite grejor och jag fick ett nytt linne. Mm, och vet ni vad som hände sen? Joo vi köpte färg. Hår färg. Haha såå ja vad ska man säga. Hejdå blondinen! Aa så sa vi för nu sitter jag här. Med mer brunt än rött hår. Rött hår e ju svårt om man e blond så de e svårt att fästa så de väl lite mer brunt men jag gillare ;D Haha och ny får syrran ny färg också och hennes va typ mer rött ;( Stackars mig. Thehe. Men bilder kommer här och nu, innan, efter och udner färgningen ;P



Haha de såg lila ut :P
Klaaart

Så vad tycks ? :) ♥



Kommentarer
Postat av: Astrid

Fett snyggt!

Du passar jätte bra i ditt nya hår! <3 :)

2011-03-04 @ 20:48:48
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se
Postat av: världens bästa Elin

på dom två sista bilderna va du sjukt lik din syrra :O, det vart jätte fint fillan :) <3

2011-03-05 @ 18:14:04
Postat av: Josse

Fint det blev! Vill också ha rött år :P

2011-03-06 @ 20:59:51
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0