Idag så har man alltså varit och sett världens bästa Erik Hassle igen, finns inge bättre än de tror jag..

Hej alla superfina :)

Ihh! Jag är så jävla glad. Vill aldrig att den här dagen ska ta slut. Det har varit den bästa dagen i hela mitt liv. Blir en långfattad förklarimg kan jag ju säga dirket. Börjar med att jag går när SOn börjar och så tar jag, Josse och pappa tåget till centralen och tar sen bussen till Radiohuset. När vi kommer är det ju inte jätte många som kommit. Elr jaa 20 pers kanske. Men aa vi väntar i en halvtimme innan dem släpper in och så går vi in och sätter oss på tredje raden. Sen väntar vi där i en kvart också innan det börjar. Men innan har det satt sig några bredvid pappa som jag tycker att jag känner igen men aa dem börjar ju småprata lite sådär. Men aa sen så börjar konserten och bandet och Erik kommer in. Dem börjar med den fina låten are you leaving, sedan blir i´m not an island, stay away, stains och sist sometimes when it rains. Aa och sen så står ju han och pratar lite och så säger han någe kommer inte ihåg vad de va men aa dem bredvid oss börjar ju skratta och jaa precis som jag trodde så är det hans föräldrar som sitter där. Haha. Men aa när konserten va slut så stanna vi och några andra kvar där. Och aa nu har jag träffat Erik Hassle. MEn jag var sjukt nervös. Ähm så typ ingenting utan skakade helt hysteriskt. Men aa sen vänder jag mig om efter ett tag och jaa där står pappa och Erik Hassles mamma och pratar. Jaa hon hade tydligen kommit fram och så stod dem och prata där ett tag. Men aa gissa vad min pappa sagt då. Joo de börjar med att hon säger att han åker runt och spelar ganska mycke och mm gissa vad min pappa då säger"Joo ag får åka runt med min dotter i hela Stockholm för att se din son" och hon skrattar.
Haha suck... :P
Men här kommer bilder, massor ;)



















Jag ser typ helt jävla sjuk ut, men men.
Josse och Erik :) Aa och så Johan i bakgrunden :P

Den sitter på mitt rum nu. Fint ♥ Haha fick riva ut en sida i ett kolegeblock som jag hade med mig och så blev det att skriva med min vanliga skolpenna, haha den som jag va nära på att elda upp :P Den ska jag ha med mig på prov i fortsättningen kanske så får jag tur... :P  Men det är skit konstigt, han skriver lika dant som min pappa, haha.

Men det här är vad jag kallar bildboomb ;)

Kommentarer
Postat av: Ida Munther

Du har ju fotat Ulles basist!!!!!! :D <3

Bra Fillan! ;)

2011-10-31 @ 19:52:34
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Ida Munther

Du har ju fotat Ulles basist!!!!!! :D <3

Bra Fillan! ;)

2011-10-31 @ 19:52:35
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Ida Munther

Du har ju fotat Ulles basist!!!!!! :D <3

Bra Fillan! ;)

2011-10-31 @ 19:52:48
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Ida Munther

Du har ju fotat Ulles basist!!!!!! :D <3

Bra Fillan! ;)

2011-10-31 @ 19:52:50
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Ida Munther

Du har ju fotat Ulles basist!!!!!! :D <3

Bra Fillan! ;)

2011-10-31 @ 19:52:50
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Ida Munther

Du har ju fotat Ulles basist!!!!!! :D <3

Bra Fillan! ;)

2011-10-31 @ 19:52:50
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0