Nu ligger den fina skivan Mariefred Sessions på skrivbordet ♥

Sitter hemma här nu och är så jävla glad rent ut sagt. Ahh de här kommer ju bli bästa veckan i hela mitt liv, lätt. Måndagen börjar med att det e ett halvår sen då. Inte jätte kul kanske rå men aa. Tisdagen blir underbar, har precis fått hem Mariefred Sessions :D Ahh det släpps imorrn men jag förhandsbokade den och nu spelas den för fullt i cd-spelarn. Sen va han med på P3 populär idag ;D Sen e de onsdag imorrn, the voice är det som gäller då och sen är det fredag, fy faaan vad jag längtar. Jag ska se Erik Hassle! Ah jag fattar inte men de e så. Frågade om ledighetslapp i skolan idag och sa att jag skulle missa mentrosträffen och SOn och Mårten ba "men det behöver du ingen ledighetslapp till, jag skriver upp nu att du är ledig" Ihh!! Längtar sjukt mycke kan jag ju säga... Sen är ju Josse så super, underbar och världens gulligaste så hon följer förmodligen också med ♥ Tack så sjukt mycke Josse ♥

Men aa dagen då. SOn e ganska kul, skiver ju om grekland då. Engelskan va okej och NOn också :)
Haha mycke de va, men e glad nu. Haha märker att jag typ lärt mig stains utantill. Men den har jag ju hört förut och så har jag ju lärt mig are you leavning utantill också. Haha men puss och kram ♥


Fina skivan ♥

Kommentarer
Postat av: E-m-m-i = Emmi, haha ;D

haha, fett nice'ig vecka :)

vad kul det dära på fredag också!! Verkar jätta kul om jag ska vara ärlig ;P Om jag skulle få skulle jag gärna vilja följa med dig och josse :P men det är väl säkert för sent nu.. :/ :)

Men vi ses i morron om jag kommer (tror jag kommer imorn, annars kommer jag på torsdag ;D)

Kraaam på dig gullegris! :)<33

2011-03-22 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0